Najczęściej Zadawane Pytania
Proszę przeczytaj nasze najczęstsze pytania poniżej. Jeżeli nie możesz znaleźć odpowiedzi napisz do nas na: kontakt@infinityroses.pl
Wysyłka i Dostawa
Złożyłeś zamówienie, co dalej? Nasz zespół zapakuje Twoją przesyłke najszybciej jak się da, maksymalnie do 24h! Następnym krokiem będzie odbiór przesyłki przez kuriera, od tego momentu w ciągu kolejnych 24h przesyłka będzie u Ciebie!
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Po przekazaniu zamówienia kurierowi wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki, która będzie zawierać informacje o numerze śledzenia oraz fakturze.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Produkt nie został właściwie zaadresowany? Nie ma problemu! Jeżeli kurier jeszcze nie odebrał przesyłki, to możemy zmienić adres dostawy! Prześlij nam nowy adres w wiadomości e-mail.
Czy wysyłamy za granicę?
Na daną chwile wysyłamy produkty tylko w Polsce. Jeżeli w tej kwestii coś się zmieni, pojawi się tutaj informacja!
Jak zapakowany jest mój produkt?
Nasz główny produkt Wieczna Róża w szkle jest pakowany w ładne prezentowe pudełko. Jest również związany kokardką, co umożliwia łatwe wyjęcie z pudełka.
Czy produkt wyprzedany będzie ponownie dostępny?
Zabrakło ulubionego modelu? Nie martw się, stale uzupełniamy wszystkie modele, także obserwuj naszą stronę internetową!
Czy ceny są zawyżone?
Zdecydowanie tak się wypowiadają osoby, które nie doświadczyły naszych produktów! Zapewniamy, że produkty są warte każdego grosza, pozyskujemy jak najlepsze materiały, tak aby efekt był widoczny przez długie lata!
Czy oferujecie rabaty przy zakupie hurtowym?
Nasze produkty są tylko sprzedawane w naszym sklepie, także nie oferujemy cen hurtowych do dalszej odsprzedaży. Jeżeli chcesz zamówić większą w ilość w celach prywatnych, przykładowo prezent całej rodzince, to napisz na: kontakt@infinityroses.pl po więcej informacji.
Nie mogę dodać produktu do koszyka?
Spokojnie.. Jeżeli nie możesz dodać produktu do koszyka, to najprawdopodobniej został wyprzedany. Wybierz inny model, albo poczekaj na swój ulubiony! Regularnie aktualizujemy naszą stronę internetową, aby wzór, który Ci się podoba był ponownie dostępny.
Czy macie politykę zwrotów?
Przepraszamy, wiemy, że to nudna, prawna bzdura, ale poświęć chwile, aby zapoznać się z naszą polityką zwrotów. Oferujemy zwroty przez 30 dni od daty otrzymania zamówienia.
- Przemiot(y) muszą zostać zainicjowane do zwrotu i wysłane w ciągu 30 dni od dostarczenia/ otrzymania zamówienia.
- Przedmiot musi znajdować się w oryginalnym pudełku, które musi być w oryginalnym stanie.
- Przedmioty nie zostały oznaczone jako “ostateczna wyprzedaż” lub “bez zwrotu” w momencie zakupu, chyba, że są wadliwe, wtedy zwrot obowiązuje.
Czy mogę wymienić zamówienie na inny produkt?
Inny wzór przykuł Twoją uwagę? Zdarza się – zaufaj nam, mamy pełne półki naszych produktów. Zwróć nam zamówiony produkt w ciągu 30 dni, a my wymienimy na drugi!
Jak długo trwa realizacja mojego zwrotu/wymiany?
Ciężko pracujemy za kulisami i staramy się jak naszybciej dokonywać zwrotu pieniędzy oraz wymiany produktu. Aby przyspieszyć tę realizację, napisz na kontakt@infinityroses.pl
Jak długo trwa przetwarzanie mojego zwrotu?
Przykro nam, że odchodzisz 🙁 Zwrot pieniędzy wpłynie na Twoje konto w ciągu 1-3 dni roboczych, od poprawnie rozpatrzonego zwrotu.
Jak bezpieczne są płatności w sklepie?
Twoja Prywatność i Bezpieczeństwo są naszym największym priorytetem. Korzystamy z dwóch najpopularniejszych procesorów płatniczych w Polsce, którymi są Przelewy24 oraz PayU, oba procesory są w pełni bezpieczne. Mamy również możliwość płatności przy odbiorze u kuriera.
Jak skorzystać z kodu rabatowego?
My też uwielbiamy oszczędzać pieniądze! (przynajmniej tak sobie mówimy, gdy coś jest na wyprzedaży) Po prostu dodaj produkt do koszyka, przejdź do kasy, a na stronie pojawi się pole do wpisania kodu rabatowego, pamiętaj aby potwierdzić przyciskając zastosuj. Banalnie proste, prawda?
Zapomniałem/am użyć kodu Rabatowego!
Zakup został dokonany, a Ty zapomniałeś dodać kodu rabatowego? Spokojnie, okazja nie zniknęła. Napisz do nas na: kontakt@infinityroses.pl, a my skorygujemy Twoje zamówienie!
Czy macie karty podarunkowe?
Niestety nie mam kart podarunkowych, ale mamy elastyczną politykę zwrotów – możesz kupić szczęśliwej osobie produkt, a my pomożemy z wyborem konkretnego modelu!
Mam problem z zamówieniem, co mogę zrobić?
Coś nie tak z Twoim zamówieniem? Nie martw się, nasz zespół jest gotowy do działania! Skontaktuj się z nami na: kontakt@infinityroses.pl, aby poinformować o problemie, możesz przyspieszyć rozwiązanie problemu przesyłając nam od razu nr zamówienia oraz zdjęcia produktu (np. Jeżeli coś jest uszkodzonego).
Muszę anulować zamówienie!
Takie rzeczy się zdarzają.. Napisz do nas jak najszybciej kontakt@infinityroses.pl, W tytule napisz “Anulowanie”, “Zmiana”, da to efekt sprawdzenia Twojego maila na początku.
Jak mogę się z wami skontaktować?
Dawno minęły czasy gołębi pocztowych i sygnałów dymnych.. Napisz do nas na kontakt@infinityroses.pl, Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoją wiadomość i nie pozostawimy Cię z “przeczytano”.
Jak mogę napisać opinie?
Zawsze staramy się w pełni usatysfakcjonować każdego klienta. Uwielbiamy również słuchać pięknych historii o naszych produktach, także nie krępuj się! Wejdź w dany produkt, kliknij na gwiazdki z opiniami i zjedź do dołu, pojawi się pole, w którym możesz napisać co sądzisz o naszym produkcie!